Mein Lebenslauf



























- (Obsahuje =) Het curriculum vitae (inclusief curriculum vitae), bevat belangrijke informatie en dat uit een persoon
- Een deel van het curriculum vitae van de meest belangrijke taak is het werk
(Do = od minulostí přítomnosti), omdat langs een den op de aanwezigheid
- Ik was op 15 Geboren mei 1992 Varnsdorf
- Ik moet de lagere school bij te wonen op de weg Jiříkovská (nu bekend als een lagere school Pastelka)
- Sinds ik ging naar mijn middelbare school jaren shad Rumburk
- Mijn moedertaal is Tsjechisch en ik spreek Engels dan, Engels zeer goed (= docela Dobre) en studeerde ik Latijn en Frans van twee jaar
- Mijn kennis van het Engels is toch wel-intestinale (= Dost / značně Dobrá) (B2-C1)
- Mijn computer vaardigheden zijn redelijk goed verkrijgbaar
- Ik heb een jaar om deze "Wiskunde te bezoeken voor economische faculteiten 'natuurlijk, waar ik mijn wiskunde vaardigheden te verbeteren (= zlepšit)
- Dit schooljaar heb ik een project beschikbaar POL & wordt deelgenomen (Deelname účastnit = SE)
Omdat ik mijn Duitse taalvaardigheid (vyzkoušet proberen =) Engels en uitgeprobeerd in de praktijk
Dit verzoek (= konkurz / o se ucházení Misto)
- Nieuwe baan zoeken:
- Eerst heb ik Kijk naar me instrument in de advertentie in de krant, kan ik aanraden of iemand (Doporučit =) als ik een nieuw werk, op zoek naar een beetje moet ik begrijp de werkgelegenheid
- Breng Um Een punt (SE = ucházet misto o)
- De eerste man puinhoop schrijven van een CV
- Sinds basisinformatie mussen, taalvaardigheid, onderwijs diploma (= dokončene vzdělání) vaardigheden (= schopnosti), voor-en nadelen (a = přednosti nedostatky) ervaring (= zkušenosti) aanbevelingen en sterven (= doporučení) domeinen van de laatste werkgever vereniging
- De applicatie is beschikbaar zeer evenwichtige eerste indruk (= První dojem) uiterlijk, goed gedrag (= Dobre chování)
Was voor de toekomst (co = do budoucna)
- Na school wil ik om te bezoeken of University of Economics in Praag Technische Universiteit in Liberec
- Ik wil talen, wiskunde en economie stud klieren
- Ik weet niet wat carrière wil ik nu na te streven in de toekomst (= vykonávat / zastávat)
Maar ik wil kan uitoefenen (= vykonávat / zastávat) Er viel iets WAAR ik spreek, omdat ik zeer Spice Empire (upovídaný =) I -
- Mijn vader hoed een technische school bezocht de middelbare school daar en nu een aantal andere titels doen hierbij hat-teken (= bedrijf / podnik)
- Mijn moeder hoed ausstudiert medische school, maar nu werkt als missionaris secretaresse
Beroepen - Voor-en nadelen
- Elke bezetting en zijn hoed voordelen nadelen van z als:
- Politici hat einen zeer hoge lonen (= MZDA), aan de andere kant wordt het signaal verliest het leven - het nastreven van de journalisten en paparazzi (= sledovat) HIM snel ooit
- Zeer goede dokter hat Dergelijke loon (= MZDA), een hoed, maar een grote verantwoordelijkheid verkrijgbaar (= zodpovědnost)
- Winkel Z als bediende in de verwarring weekend werk beschikbaar, aan de andere kant kan de groothandelsprijzen voor Sion (= velkoobchodní ceny)
- Het is zeer evenwichtig, dass man die vacatures hoed, vermaak (= bavit) HIM dan een mens verdragen nadelen
Typische mode en vrouwen banen
- Ik geloof, weet dat typisch mannelijke beroepen beroepen, WO man puinhoop Stark en Sindh KORPERLICH geschikt zijn (a = Silny fyzicky zdatný) (Hegen zware dingen (= zvedání těžkých VECI)) z als:
Bergmann (= Hornik) metaalbewerkers (= ocelář / Hutnik) of Installer
- Een typische vrouw is de taak van z als:
Au pair of opvoeder (vychovatelka =) in een kleuterschool, een natuurlijk gevoel, omdat vrouwen (= O)-have voor kleine kinderen
- Maar vandaag, Sindh, dat de verschillen tussen de seksen (= rozdíly Mezi pohlavími) is altijd minder
Arbeidsomstandigheden (= pracovní podmínky)
- De werkgeversorganisatie puinhoop, de (beoogde waar ik werk) mij informatie over de beloning, de werkplek, welke functie (was ik te maken zou moeten doen), werken (ook als ik in het weekend, een festival of 's nachts werken troep) aanbod ( = poskytnout / nabídnout)
- Zelfs daar moet ik zeggen, die het met overuren (= přesčasy) (OB Sion werden betaald) en er zijn
- De werknemer mindestens Werkgevers cluttersignalen (= nejmeně) Een minimum salaris (= minimální plat) cijfers
- De werknemer moet binnen bepaalde neef (= určitý) de arbeidstijd en de rechter daar op vakantie muts einen (= Pravo na dovolenou)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar